I det lilla, lilla rummet på 4th Street

nyhet_150926_3

Det är inte mycket man får för pengarna …

Om någon är nyfiken på mitt rum så delar jag med mig av det på bilden här bredvid. Bilden är tagen alldeles utanför rummet. Dörren är till höger och det som syns är ungefär halva rummet. Ni förstår? Det ÄR litet!!

Tusen kronor natten betalar jag för boendet. I april kostade samma sak 500 kr natten, men då var det erbjudande på erbjudande och inga pengar tillbaka om jag hade avbokat.

Tvättfat har jag i alla fall!

Nu måste jag rusa. Hann inte ut till Whole Foods Market, men jag löser det ändå för det finns andra ställen som är öppna dygnet runt så vill jag ha några äpplen till morgondagen är det ingen ko på isen. Diversebutiken Walgreens har jag tre stycken av inom en till tre minuters promenad från hotellet.

